Grad Trebinje
Region

Zbog Šešeljevih izjava emisije TV Happy zabranjene u Crnoj Gori šest mjeseci

Savjet Agencije za elektronske medije (AEM) na sjednici jutros donio je odluku da na šest mjeseci zabrani emitovanje programskog sadržaja “Dobro jutro Srbijo”.

Ta informacija potvrđena je za Portal RTCG. Na šest mjeseci zabranjeno je emitovanje emisija “Dobro jutro Srbijo”, te “Vikend”, potom “Jutarnji”, zatim “Ćirilica” i “Poslije ručka”.

Konkretno, Savjet je razmatrao da li je došlo do kršenja člana 7. Konvencije o prekograničnoj televiziji i člana 6. Direktive o AVM uslugama.

Predsjednik Srpske radikalne stranke  Vojislav Šešelj tokom nedavnog gostovanja na televiziji “Happy” iznio je niz uvreda na račun Cetinjanki i funkcionera Socijaldemokratske partije Draginje Vuksanović – Stanković.

Šešeljevo gostovanje na televiziji “Happy” emitovano je 4. januara ove godine.

On je tokom gostovanja u jutarnjem programu Cetinjane nazvao saradnicim okupatora, te da su oni italijanska djeca.

On je na televiziji sa nacionalnom frenkvencijom rekao da su se Cetinjanke ku****, sa Italijanima.

Šešeljeve uvrede izazvale su brojne reakcije partija i NVO sektora, a povodom Šešljevih nastupa najaviljena je i tužba.

NOVI DANI

Pratite nas i putem Vibera